גולדיס' מגישה: שבת הגדול בגדול

עפר גדנקן No Comments on גולדיס' מגישה: שבת הגדול בגדול

רגע לפני בוא חג החירות. גולדיס' מזמינה אתכם ליהנות משבת הגדול כבני חורין במעטפת פינוקים מושלמת של סעודות מסורתיות ועשירות כיד המלך, בכשרות מהודרת של בד"ץ העדה החרדית ● הזמנות אחרונות לתפריט פסח מושקע כמיטב המסורת של גולדיס'.

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שבת הגדול. הבית בוהק. מטבח מצופה לבן. ניחוח של פריחה והתרגשות באוויר. והאוכל? מגולדיס', כמובן. מעדניית הבית לאוכל יהודי עשיר מתייצבת כתמיד בתוך גלגל השנה היהודי ומציעה תפריט שבת חגיגי ומיוחד לשבת הגדול.

תפריט השבת של גולדיס' מציע את סעודות השבת מתחילתם ועד סופם לנוחות מושלמת, כשעל כל העבודה מנצחים ביד רמה הצוות המיתולוגי ר' משה גולדיס' ושף משה קצ'וקי. בקטגוריית ה"בייקרי" של גולדיס' מגוון חלות, מאפים, עוגות ועוגיות, אף ללא תוספת סוכר. תחת קטגורית הסלטים מבחר עצום של סלטים חיים ומבושלים במגוון סגנונות תיבול. מבחר דגים לכבוד שבת בהגשות שונות ומיוחדות. מרקים ואלמנטים משלימים. מנות עיקריות במבחר ענק של בשרים ועופות ברמת הגשה מוקפדת ואקסקלוסיבית. מגוון רחב של תוספות להתאמה מושלמת להעדפותיכם האישיות ומחלקות משלימות לפינוק מלא כדוגמת יינות ומשקאות חריפים וקלים, פינוקים שבתיים, פיצוחים, שוקולדים, מגשי פירות ואף עיתונים להשלמת מנוחת השבת.

כמו כן, מוזמנים להתרשם מתפריט הפסח המרהיב ברמתו המשובחת ובהפקות הייחודיות שלו, גם הוא מבית היוצר האיכותי של הצוות המנצח שף משה קצ'וקי ור' משה גולדיס'. תפריט הפסח של גולדיס' כשר למהדרין בכשרות חוג חתם סופר בני ברק. כל הבשרים והעופות בכשרות בד"ץ עדה החרדית, ללא חשש קטניות ושרויה. מהרו להזמין.

כשרות: בד"ץ העדה החרדית

להזמנות: באתר גולדיס או בטלפון – 02-6200100.

סניפי גולדיס'; ירושלים – רחוב עזרת תורה 18, בני ברק – רחוב מצדה 9, מתחם ב.ס.ר.



0 תגובות